رزرو هتل هاي ايران رزرو هتل هاي ايران .

رزرو هتل هاي ايران

صنعت چاپ

ما در مورد ابعاد ماشينهاي چاپ و هزينه متوسط چاپ با هر كدام.كوچكترين دستگاه چاپ كه قديمي تر هم هست و در ضمن فقط نوع تك رنگ آن وجود دارد.ماشن نيم ورقي (35×25) است . كه معمولا براي كارهاي با ابعاد كوچك و نهايت دورنگ مثل سربرگ و تراكت قابل استفاده است. تراكت در اين ماشين از كاغذ a4 هم مي توانيم استفاده كنيم.(البته از اين سايز كوچك تر هم وجود دارد كه افست محسوب نمي شوند) بعد از آن ماشين يك ورقي است كه ابعاد 35×50 را چاپ مي كند و به آن gto مي گويند . دستگاههاي نسبتا قديمي تر و اغلب تك رنگ هستند.اما دستگاههاي gto چهاررنگ هم وجود دارند كه بسيار دقيق هستند و كيفيت چاپ خوبي دارند.(البته اين دستگاه آپديت ميشود يعني مدل هايي مانند 2004 يا بالاتر هم وجود دارد كه از اون حالت سنتي هم در آمده است.)


برچسب: چاپ، چاپ كارت ويزيت، كارت ويزيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۴:۲۳ توسط:رزرو موضوع:

بوستان قيطريه

بوستان قيطريه كه در ناحيه 7 منطقه 1 شهرداري تهران واقع شده از بوستان‌هايي است كه نقش بسزايي در تغيير آب و هواي منطقه دارد و همچنين به عنوان زيستگاه پرندگان نيز هتل استقلال محسوب مي‌شود. پارك قيطريه كه 122 هزار و 206 مترمربع مساحت دارد قبلا به صورت باغ شخصي بوده و در سال 1352 پس از اينكه قسمتي از آن در محدوده شهري قرار گرفت، توسط شهرداري تهران به بوستان تبديل شد و در سال 1372 نيز مابقي محدوده باغ توسط شهرداري خريداري و به سطح بوستان اضافه شد. اين بوستان به دليل راه‌هاي متعدد و تودرتو محل مناسبي براي ورزش هاي مختلف فراهم آورده است. فضاي گل‌ كاري و چمن‌كاري پارك قيطريه در كنار انبوه درختان قديمي جلوه خاصي به آن داده است. اقاقيا، بلوط، نارون، گردو، داغداغان، افرا، توت، سرونقره اي، كاج رزرو هتل تهران، بيدمجنون، چنار، صنوبر، كاج مشهد، ماكنوليا، سدروس، نوئل، سرولاوسون و درخچه هايي نظير زالزالك، نرگس درختي، زرشك، سوداغ، بوداغ و گز از گونه هاي گياهي موجود در بوستان قيطريه است.


برچسب: بوستان قيطريه، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۴:۱۵ توسط:رزرو موضوع:

بوستان طالقاني

بوستان طالقاني يكي از بوستان هاي تهران است هتل استقلال،  كه بر روي تپه هاي عباس آباد واقع شده است  و به علت قرار گيري در ارتفاع  داراي چشم اندازي زيبا مي باشد. وسعت اين پارك در حدود 33 هكتار بوده و در سال 1357 خورشيدي تاسيس شده است. تنوع گونه هاي درختي اين بوستان جلوه خاصي به آن داده است، تنوع گونه‌هاي درختي پارك 75 نوع است‌ و در مجموع بالغ بر 40514 اصله درخت و درختچه در اين پارك وجود دارد از جمله درخت‌هاي چنار، ارغوان‌، نارون‌، سپيدار، سرو، صنوبر، شمشاد و انواع گل‌هاي رز، كوكب‌ و شمعداني  زيبايي خاصي به پارك داده‌اند. اين بوستان محلي را براي اوقات فراغت خانواده ها در روزهاي تعطيل و تابستان فراهم نموده است، آلاچيق ها و ميز و صندلي هاي متعددي كه در جاي جاي اين بوستان براي اين منظو ر  رزرو هتل قرار دارد. به دليل ويژگي هاي خاص اين پارك مثل مسيرهاي پياده روي شيب دار و فضاهاي مناسب ورزش گزينه مناسبي براي تيم ها و گروه هاي ورزشي است تا تمرينات هوازي خود را در تپه هاي عباس آباد انجام دهند.


برچسب: بوستان طالقاني، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۳:۵۱ توسط:رزرو موضوع:

پارك شهر

پارك شهر اولين بوستان عمومي شهر تهران واقع در منطقه 12 است. يكي از قديمي ترين پارك هاي شهر تهران كه تاريخ تاسيس آن به سال ۱۳۳۹ باز مي‌گردد. مساحت اين پارك تقريبا ۲۵ هكتار است و ۸ در ورودي دارد. در اين پارك، موزه صلح تهران، آكواريم پارك شهر تهران، استخر هتل استقلال، ورزشگاه، كتابخانه و … وجود دارد. مساحت پارك 45هزار مترمربع مي‌باشد كه 173هزار و 500 مترمربع از پارك به فضاي سبز اختصاص يافته است كه از اين مقدار 44هزار و 200 مترمربع چمن‌كاري، 127 هزار و 300 مترمربع درخت‌كاري شده است. همچنين هشت هزار مترمربع به ساختمان ‌هاي مختلف شامل كتابخانه، سالن نمايش، پناهگاه، پست برق، ساختمان اداري و نيز چهار هزار و 250 مترمربع به درياچه و 2900 مترمربع به آب‌نماهاي موجود رزرو هتل اختصاص يافته است. ساير سطوح مربوط به پياده‌روها و يابان ‌هاي داخل پارك مي‌باشد. منبع تامين آب آبياري فضاي سبز از چاه ‌ها مي‌باشد. چاه واقع در شمال شرقي پارك كه در كنار درياچه واقع شده، درياچه دركنار قسمت اداري و ناحيه شمال استخر پارك قرار دارد و آب مورد نياز آبياري جنگل‌كاري قسمت غربي و آب استخر و آب تلف شده آب‌نماها را تأمين مي‌كند.


برچسب: پارك شهر، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۲:۱۸ توسط:رزرو موضوع:

پارك ملي خجير

پارك ملي خُجير در 30 كيلومتري شرق تهران واقع شده و مساحت آن در حدود 10013 هكتار مي باشد. پارك ملي خجير پس از انتخاب شهر تهران به عنوان پايتخت كشوردر سال 1133 در زمان قاجاريه با نام هاي قرق سلطنتي يا شكارگاه سلطنتي تحت حفاظت قرار گرفت. پس از پيروزي هتل استقلال انقلاب با تصويب شوراي انقلاب، اداره آن به سازمان حفاظت محيط زيست محول گرديد و در سال 1361 به عنوان پارك ملي تعيين گرديد. پوشش گياهي منطقه شامل بنه، بادام كوهي، ارس، داغداغان، چنار، سپيدار، پده ,بيد، زالزالك تبريزي، افرا، زبان گنجشك، عرعر، اقاقيا ، كاج ، تنگرس ، تمشك،گز، شيشعان، روناس، زرشك، سوفورا، شيرخشت ، سياه تلو، دغدغك و ارمك مي باشد. از گونه هاي دارويي، صنعتي و خوراكي مشخص پارك ملي خجير مي توان به بابونه، سيرش رزرو هتل زرين، باريحه، ريواس، پياز صورتي، جاشير كوتوله، باديان كوهي، زيره سياه و شنگ اشاره نمود. همچنين بهترين جنگل پسته وحشي البرز نيز در اين منطقه روييده‌است.


برچسب: پارك خجير، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۲:۰۰ توسط:رزرو موضوع:

پارك ملت

پارك ملت يا بوستان ملت در منطقه 3 شهرداري تهران واقع است و با مساحت 34 هكتار به عنوان يكي از بوستان هاي بزرگ تهران محسوب مي شود كه طراحي آن هتل استقلال به صورت نامنظم و به سبك پارك هاي انگليسي است. در اين پارك حدود ۱۲۰ گونه درخت و درختچه و درخت ميوه از جمله سيب‌، زردآلو، هلو، توت‌، به‌، موز، خرمالو، انجير وجود دارد. همچنين درختان افرا، تبريزي‌، صنوبر، سپيدار، چنار، اقاقيا، سرو، سرو بادبزني‌، نوئل نقره‌اي‌،كاج كانديلا، توري‌، ارغوان پيچ آبجويي‌، ختمي‌، ياس شيرواني‌، شمشاد پرتقالي‌، شمشاد اناري و رسمي و بسياري درختان ديگر، فضاي پارك را دل‌انگيز كرده‌اند. گل‌هاي چند ساله و دائمي رزرو هتل نيز مثل رعنا، گالانيا، كوكب‌، شمعداني و كردئوپيس و انواع رزهاي مينياتوري‌، قلمه‌اي‌، پيوندي‌، هفت‌رنگ‌، حنايي و ساناز، زيبايي خاصي به پارك بخشيده‌اند. قسمت شمالي پارك بيشتر جنگل كاري و قسمت جنوبي چمن كاري شده است‌.


برچسب: پارك ملت، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۱:۴۶ توسط:رزرو موضوع:

پارك لاله

پارك لاله از بوستان‌هاي بزرگ شهر تهران هتل استقلال است كه در ناحيه 2 منطقه 6 شهرداري تهران واقع شده است. اين پارك كه در سال ۱۳۴۵بنيان نهاده شد پيش از آن معروف به ميدان اسب دواني جلاليه بود و براي رژه از آن استفاده مي‌شد. مساحت پارك ۳۵ هكتار است و داراي گونه هاي مختلف گياهي همچون سرو نقره اي، چنار، بلوط، ژينكگو، ماهونيا، سيدالاشجار، اقاقيا، افرا، توت، بيدسرخ، بامبو، سروخمره اي، پالم، نارون، صنوبر، بربريس، مرواريد قرمز و سفيد و ليگوستروم است. بخش جنوب شرقي پارك لاله به شيوه رزرو هتل پارك‌هاي ژاپني طراحي شده و داراي آب‌نما و جويبارهاي مارپيچ است. در خيابان‌هاي شمالي پارك، محوطه ميزهاي شطرنج جاي داده شده است. زمين‌هاي ورزشي پارك شامل زمين‌هاي بسكتبال و واليبال نيز در بخش شمالي جاي گرفته است.


برچسب: پارك لاله، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۰:۰۹ توسط:رزرو موضوع:

پارك نوروز

پارك نوروز يا بوستان نوروز با مساحت بيش از 90 هزار متر مربع، در پهنه غربي اراضي عباس آباد تهران، بزرگترين بوستان مجموعه را تشكيل مي‌دهد كه براي آن هتل استقلال كاركردهاي بين المللي و فرهنگي نيز تعريف شده است. بوستان نوروز كه از جاهاي ديدني و تفريحي تهران به شمار مي آيد شامل مجموعه پلانتاريوم، درياچه ، باغ گل، اسكيت پارك، پارك دوستدار كودك و مسيرهاي كالسكه و دوچرخه رو است و براي علاقمندان به تهرانگردي كه دنبال جاذبه هاي گردشگري تهران هستند مي تواند جاي جالبي باشد. كاركردهاي بين‌المللي و فرهنگي پارك نوروز در حوزه كشورهاي عضو اكو تعريف شده كه در همين راستا بخشي از اين بوستان به نام «اكو» در نظر گرفته شده است كه محلي براي معرفي آيين‌ها و سنت‌هاي كشورهاي عضو اكو با محوريت آيين و سنت نوروز در رزرو هتل تمام سال خواهد بود. در اين پارك ۱۲ سكو به ۱۲ كشور عضو اكو و دو سكو نيز به كشورهاي عراق و بحرين كه نوروز را جشن مي‌گيرند ولي عضو اكو نيستند اختصاص پيدا كرده است كه هر كشور مي‌تواند در يكي از اين سكوها به معرفي خود در حوزه گردشگري، نمايش آداب و رسوم، صنايع دستي و موسيقي بپردازد.


برچسب: پارك نوروز، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۹:۵۰ توسط:رزرو موضوع:

پارك ملي نهج البلاغه

دهكده گردشگري نهج البلاغه يا بوستان نهج‌ البلاغه يكي هتل استقلال از پارك‌ هاي تهران مي‌ باشد كه كه در منطقه 2 شهرداري تهران واقع شده و بيش از ۳۵ هكتار وسعت دارد. پارك نهج البلاغه در بخش وسيعي از دره فرحزاد بين بزرگراه نيايش، بزرگراه همت و غرب بزرگراه يادگار امام احداث شده‌ است. پارك نهج البلاغه بطور مشخص در كنار يك رودخانه و در شيب اطراف اين رودخانه ساخته شده است. بنابراين قسمت هاي مختلف پارك به شكل طبقاتي بالاي هم و در امتداد مسير رود قرار دارد. رودخانه وسط پارك عملاً پارك را به دو قسمت مجزا تقسيم كرده است كه با يك پل بزرگ و زيبا كه از بالاي دره رودخانه عبور كرده و چند پل كوچك كه روي رزرو هتل رود ساخته شده دو قسمت به هم متصل مي شوند. در عميق‌ ترين نقطه اين بوستان، فضايي بكر و طبيعي به چشم مي‌خورد كه آب حاصل از قنات‌ها در آن جريان دارد. آلاچيق هاي مختلف كه به اشكال گوناگون در جاهاي مختلف اين پارك ساخته شده است جايي براي نشستن خانواده ها و حتي آوردن غذا و صرف آن در اين آلاچيق هاست.


برچسب: بوستان نهج البلاغه، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۹:۳۸ توسط:رزرو موضوع:

پارك ملي سرخه حسار

پارك ملي سرخه حصار يكي از قديمي ترين شكارگاه هاي ايران است كه در شرق تهران محدوده منطقه 13 قرار دارد. در ۱۳۵۸ اين منطقه به سازمان محيط زيست واگذار شد و يك قسمت از اراضي را به عنوان پارك ملي و قسمتي ديگر را به عنوان محيط حفاظت هتل استقلال شده تعيين و بقيه در اختيار اهالي منطقه براي علوفه دامداري گذاشته شد. پارك ملي سرخه حصار و پارك ملي خجير داراي اكوسيستمي يكسان مي باشند با اين تفاوت كه نزديكي پارك سرخه حصار با شهر تهران، جاذبه هاي توريستي اين منطقه را افزايش داده است. پارك ملي سرخه حصار منطقه اي كوهستاني است با مساحتي رزرو هتل درحدود ۹۱۶۸ هكتار، مركب از دشت ها، تپه ماهورها و ارتفاعات بلند كه ارتفاع آن از 1220 متر تا 2147 متر متغير است. آبنماي سنگي، مسير دوچرخه سواري، آلاچيق،كمپ بازپروري معتادان، سالن كشتي، كلينيك گل و گياه، مسير آموزش ترافيك از امكانات موجود در اين بوستان است.


برچسب: سرخه حسار، هتل استقلال، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۹:۲۰ توسط:رزرو موضوع: